tirsdag, mai 8

Det kan fort gå bra.

Her er eit utsnitt av bileta tekne tirsdag 8. mai. Ein fin dag.






Sidan sist har det kome panel på veggen, og no held dei på med scenen.

Her vert det sett opp gjerde, det vert gjort for å unngå at nokon rullar ned og forstyrrar midt i eit møte eller i undervisninga.


Gardintrappa til venstre skal flyttast før alt er klart.

Nå har det endeleg kome toalett på internatet, får håpa innflyttarane veit korleis ein skal nytta seg av det.

Rommet mot sør har heilt sikkert ein veldig fin utsikt, om ein berre fjernar det som heng på vindauget.

Inngangsparti til hyblane; her er det ikkje lov å røyka, men mange andre ting kan ein godt gjera.

4 kommentarer:

Drusa og dei sa...

Så mange fine bilete! Du verden! Og med så informative tekstar. Så måtte eg tenkja kva gjer eg i staden for å røykja? Det er ikkje så lett å veta for eg har aldri tenkt at no skulle eg ha røykt litt, men så har eg altså gjort noko anna. Kanskje ville ha drive med litt gymnastiske øvingar der utanfor døra eller gått ein liten tur. Kva ville du ha gjort i staden for å røykja? Det lurer eg på?

Anonym sa...

fine bilder. nybygget blir bra. jeg har det fint her hjemme. fem konkrete tips for de som ikke røyker utfor nybygget siden dette ikke er lov:

1. ta en kopp kaffe av den fantastiske kaffemaskinen, men bruk pappkrus, spar kjøkkenpersonalet!

2. pusse tennene å spytte utfor kanten, viss det er en kant å spytte utforbi.

3. spille et spill. her er det bare å være kreativ.

4. skrive et brev, for eksempel til moren din, en gammel tante du sjelden prater med eller stortinget.

5. ta en alvorsprat me en måke.

Drusa og dei sa...

Går det an å få eit bilete av midnattsola? Det hadde gjort seg!

Anonym sa...

PÅ tide med ny oppdatering?

Følgere