torsdag, november 30

Ein grå koloss.

Slik ser det ut.


Biletet er teke frå tekjøkkenet i andre etasje. Om de ser nøye etter, så oppdagar de at den blå og oransje saken hadde eit godt år i fjor. Den setningen var ei slags gåte. Den som finn ut kva som vert meint må skriva ein komentar. Premien er eit gratis glas med saft på Fjellheim. I tillegg vert det oppmoda om å melda seg på "ti om dagen". Det kan de lesa om i ein tidlegare post.



Eit bilete frå ein uvant vinkel?


Eg ser at gåta kan vera vanskeleg å tyda, det viser meir tydeleg på dette bilete.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, du.. "Crane of the Year 2005". Var iallefall det eg la merkje til. Får eg saft?

Anonym sa...

DU får saft! Når du vil, bare snakk med kokka. Rød eller gul.

Anonym sa...

E det du lars som administrere denne bloggen? Bra initiativ!!
Fant ut av det i dag..
E det ellers noe som skjer i Tromsø, utenom byggeprosjektet?

Daniel B

Anonym sa...

Ein spør om det er noko som skjer i Tromsø, utanom bygging på Fjellheim......... Hallo! Dette er ein BY!

Drusa og dei sa...

Det betyr at siste delen av kranarmen er lang. Når trea ( gran t.d.) har hatt ein god sommar ser me det på at siste skotet
(toppen) er lang.
Får eg saft? Men eg kan òg godt ha kaffi.

Anonym sa...

Det var litt av ei tolkning, kreativt synes eg. Sjølv om redaktøren av denne sida ikkje hadde tenkt slik om kranen, vil du ikkje verta nekta saft. Du får koma opp på kortkurs i februar. Der får du mykje saft. Informasjon står på www.fjellheimbibelskole.no

Islandur sa...

Åi, eg såg at eg viste som "anonymous"! Men d va altså eg så såg kvifor kranen hadde godt år ifjor. Bare sånn, for ikkje å gå glipp av saftå!

Følgere